Borak Sakan
Tunggu!!!Sila daftar dulu untuk menikmati segala kemudahan di forum Borak Sakan...Pendaftaran adalah percuma...



 
HomePortalCalendarFAQSearchUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Top posters
Jelita
 
Ayiem
 
Chentaku Fatyn
 
Admin
 
HADI-JOON
 
duckling76
 
[wakaka]-^o.O
 
abang
 
mija amjah
 
R0mie
 
Latest topics
» AVACS LIVE CHAT
Sun 22 Aug 2010, 2:45 pm by Cyber

» avacs live chat
Mon 28 Jun 2010, 2:21 am by HADI-JOON

» avacs live chat
Mon 28 Jun 2010, 2:20 am by HADI-JOON

» avacs live chat
Mon 28 Jun 2010, 1:04 am by HADI-JOON

» avacs live chat
Mon 28 Jun 2010, 1:01 am by HADI-JOON

» AVACS LIVE CHAT (by HADI-JOON)
Wed 23 Jun 2010, 4:39 pm by HADI-JOON

» AVACS LIVE CHAT
Wed 26 May 2010, 2:38 pm by Fahmi

» AVACS LIVE CHAT (by S-MAX)
Mon 10 May 2010, 7:07 am by S-MAX

» AVACS LIVE CHAT
Thu 04 Mar 2010, 4:06 pm by R0mie

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Tersurat & Tersirat (utk Cowok+Cewek je tau)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Chentaku Fatyn



Posts : 10
Points : 22
Reputation : 0
Join date : 11/06/2009
Age : 28
Location : Slayunk

PostSubject: Re: Tersurat & Tersirat (utk Cowok+Cewek je tau)   Thu 11 Jun 2009, 2:31 pm

hahaha...
tergelak aku 3 ari 2 mlm..
tp kdg2 bleh jd betul..
Laughing
Back to top Go down
Chentaku Fatyn



Posts : 10
Points : 22
Reputation : 0
Join date : 11/06/2009
Age : 28
Location : Slayunk

PostSubject: Tersurat & Tersirat (utk Cowok+Cewek je tau)   Thu 11 Jun 2009, 2:30 pm

TERSURAT & TERSIRAT

Kepada yang lelaki: kalau perempuan cakap macam ni, so korang kena paham-paham la apa yang dorang maksudkan ye. Perempuan ni penuh dengan ayat yang tersurat dan tersirat. Ye lah, perempuan kan… Wink)

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nakmasak, basuh kain-baju lagi…
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla…
Makna tersembunyi: Hish… I rasa macam minat sesangat kat you la… Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

lol!
Back to top Go down
 
Tersurat & Tersirat (utk Cowok+Cewek je tau)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Borak Sakan :: Komuniti :: Borak Kosong-
Jump to:  
Dengar lagu sambil berforum...
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Borak Sakan on your social bookmarking website